dia903_ İyi geceler 15 haftalık hamileyim bugün ikili tarama sonucu baktırdım doktorum 1:342 ihtimalle down sendromu riski var dedi, fetal DNA yaptıran var mı bu ikili testlerin yanılma payı var ne düşünüyorsunuz yardımcı olur musunuz kafam çok karışık
Nisanmomy dia903_ ben direkt Fetal DNA yaptırdım kromozoma baktıklarından doğruluk oranı çok daha yüksek oluyor
ru_a6 dia903_ Bu aralar ne hikmetse her ikili taramaya orta riskli yada yüksek riskli çıkıyor denip fetal DNA yapmaya yönlendiriyorlar ben artık bir para tuzağı oldugunu düşünmeye başladım her gebenin mi riskli olur insanların moralini bozuyorlar
elifakylclk dia903_ tarama testlerini hiç yaptırmadım fetal dna yaptırdım. Turner sendromu yüksek riskli çıktı ve kesin sonuç değil dediler 10 gün içinde amniyosentez yaptıracağım. Eğer tam olarak emin olmak istiyorsan amniyosentez en son işlem olarak önerilecek
Tatli_bebek12 Canım ikili tarama ve üçlü tarama yaptırdım sonuçları yüksek çıktı dorm sendromu dediler fetal DNA istediler çok pahalı geldi yaptırmadjm zaten öylede olsa aldırmazdim asla sadece 9 ayimi zehir ettiler asla hakkım helal değil neyse 20 haftalıkken özelde detaylı ultrason yaptırdım 5 bine yaptılar doktor ben öyle görmüyorum herşeyi normal dedi ağız göz boyun ense burun kemiği vs icimj rahatlattti ama yinede hep acabalarim vardı şimdi doğdu 40 günlük olduk bile dorm sendromu değil o testler eminim hep yanlış çıkartıyor keşke yaptırmasaaydim
dia903_ Tatli_bebek12 Ayy çok sevindim ya inşallah benimde öyle olur bu ikinci gebeliğim ilk çocuğum da hiç böyle bir durum yoktu bende fetal DNA yaptırsam sonuç doğru gelse bile aldırmayı düşünmüyorum ya
tugcegldal Fetal dna en iyisi ve doğrusu iki gebeliğimde de tarama yerine fetal yaptırdım iyi ki de yaptırdım içim rahat etti. Ki ilk bebeğimde böbrek genişlemesi vardı onun için yaptırdım tavsiyem içinizin rahat olması için yaptırın
dia903_ elifakylclk O işlemi 3 farklı doktora sordum onermediler işlem sonrası bebekte annede enfeksiyon kapabilir dediler , işlemden sonra düşük yapabilirsin dediler :(
Beyzanury1234 dia903_ benim 200 kişide 1 dendi detaylım felan temiz sorun yok aldırmayacağım içinde fetal dna vermedim
dia903_ Beyzanury1234 Bana da 342bin kişi de 1 dediler bende yaptırsam bile aldırmam Allah’tan gelen bir şey yapacak birşey yok detaylı ultrason da temiz çıkar inşallah
elifakylclk dia903_ iyi bir doktor ile yaptırmak zorundayım maalesef. Riskleri var evet bende korkuyorum ama başka çözüm yolu olmuyor net sonuç istiyorsan
betulmommy dia903_ bu yüzden yaptırmadım ikili test, gebeliği zehir ediyolar insana. İnşallah sağlıcakla doğar
elifakylclk dia903_ hayır özel labaratuarlarda yapılıyor belli bir ücret karşılığında. Size önerim gerçekten iyi olduğunu bildiğiniz yerde yaptırın fiyatı çok düşünmeden. Panaromayı öneririm size pahalı ama güvenilir. Ben öyle yapmadığım için pişmanım