Perim2 2 temmuzda kurtaj oldum 3 ay oldu, 3.adet döngümün son günündeyim bu sebeple cumartesi doktora gideceğim kontrol icin. Doktor bana 2 adet dongusunden sonra deneyebilirsiniz dedi. Ancak annemin kurtajdan hemen sonra tekrar hamile kalması ve buna bagli olarak 2 ay arka arkaya kurtaj olma öyküsü var bu sebeple ben biraz korktum ve beklemek istedim. Cumartesi gunu doktor onay verirse ekim adetiyle birlikte denemeye başlayacağım. Kimisi kurtajdan sonra hemen olmuyor kimisi de hemen oluyor arkasi gelir diyor ancak bu durum bence rahmin toparlanma durumu ve bunyeyle alakalı olduğunu dusunuyorum bu 3 aylik süreçte demir depomu tamamladım tüm eksik vitaminleri yerine koydum ve omega 3, folik asit kullanıyorum