Kızlar 1 yıl içerisinde 1 boş, 1 kimyasal ve 1 kalp durması yaşadım, 29 yaşındayım. Bu şekilde süreçlerden geçip sağlıkla bebeğini kucağına alanlar var mı? Kaç düşük sonrası bebeğinize kavuştunuz? Neler yaptınız bu süreçte. İnsan bu zamanlarda en çok aynı şeyleri yaşayan kişilerle dertleştiğinde içi bir nebze olsun rahatlıyor.