Kızlar 17 sinde regli oldum 23 ünde bitti dün test alıp yapmaya başladım dün sabah başladım. 2. Yaptığım akşamdı, son 2 gördüğünüz de bugün sabah ve öğleden sonrası. Dün ve bugün birliktelik olmadı. Sizce şuan pik mi? Ve bu şekilde ne kadar sürer? Şeffaf uzayan akıntım ve alt karın bölgemde baskı şeklinde ağrı var.