Seherbl hadi hayırlısı inşallah. Benim de bat 5 ilk çocuğum geç döllenme olmuştu geciktiği gün çizgi biraz görünmüştü. Şimdi de 5-6 gündüz regl sökülecek gibi ar ar kasıklarım ağrıyor birde afedersiniz gazım fazla, regl öncesi olurdu bende, negatif büyük ihtimalle 😔