betiiy Bu ovülasyon test. Adetime 6-7 gün var. Neredeyse pozitife yakın diğer testlerim ile karşılaştırdığımda. erken gebelik testi de yaptım bununla birlikte ama o negatif çıktı bariz bir şekilde. Ne diyorsunuz kızlar ? Neden böyle olabilir
selin079 betiiy yumurtlama her zaman adete 14 gün kala gerçekleşmeyebilir bu testin öncesi ve sonrasına bakmak lazım kırmızılığın koyuluğunu kıyaslamak lazım doğru bir yorumda bulunmak için
selin079 Rmys9691 canım sen daha iyi bilirsin ama bi 3-4gün daha sabret negatif çıkarsa üzülmeni istemem
efnanss arsesraa üzülme canım kimyasaldan sonra rahim kendini daha cabuk hazırlayıp gebelik şansını çoğaltıyormuş insallah ekimde güzel haberler alırız
selin079 Rmys9691 rica ederim canım benim inşallah hayırlı haberler alırsın ben bu ay da elendim 1 hafta önceden adetim geldi
Arhez20 Benimde bat 6 4ü gibi test yapacağım negatifse geciktirici alacağım tatile gideceğiz onu bari rahat geçireyim dedim
senos15 Mom_06 benim bat 8 regli olcakmışım gibi huzursuzluk var kasıklarımda bide bugün tek taraflı ağrı yaşadım hafif ti ama
mercan55 Merabalar yeni anne adayları ve olacaklar bende test yaptım pozitif çıktı bugün kan verdim ama sonuç hala e nabıza düşmedi bakalım kaç çıkacak sonuç
mercan55 Rmys9691 529 çıktı yarın bir kez daha vericem iki günde ne kadar yükseldiğine bakacak bakalım