bsrayksl2 ErsBegAs benim ilk doğumum da meme ucu yarası oldu çok ağrımıştı anestol iyi gelmişti ama çok iyi yıkamak gerek bebeğe vermeden 🥹 bi kere olup iyileştikten sonra bir daha olmuyor