Merhaba canım, bendede gebelikten önce oluyodu gebeliktede yaşadım doktorum şam verdi vaginaya gece koyub uyumak için biraz pahalı ama 1 kere kullandım geçti. Sakın su tutmayın su mantarı uyandırır, o bölge hep kuru kalmalı zaten suyla yıkaniyoruz sentetik iç çamaşırı giyiyoruz diye öyle oluyo. Ben artık iç çamaşırlarımı yıkadıktan hemen sora ütülüyorum. Kızmış ütünü basıyorum çamaşırın üzerine tüm mikroplar ölüyo öyle giyiyorum. Birde ped kullanıyosanız sık sık değiştirin o bölge islak olnca daha çok kaşınıyo. ALLAH YARDMCIN OLSUN ABLA🙏♥️