Boysmom2 bebeğe zararı yok vajinal mantarın. Benim doktorum ilk başta tedaviye gerek bile görmedi gebelikte mantar olması normal eğer rahatsız olursan tedavi ederiz dedi. Ben rahatsız olduğum için fitil ve krem verdi yoksa gerek bile duymamıştı. Farklı farklı doktor yorumlarını da dinledim vajinal mantar vajinada olan bir durummuş ve rahim ağzı kapalı olduğu için onu geçip keseye ulaşması, kesenin de her tarafı kapalı olduğu için bebeğe ulaşıp zarar vermesi gibi bir durum yokmuş. Sadece anneyi rahatsız eden bir durummuş. Endişe etmeyelim 🌸