Merhaba ben de 12+2 günlük hamileyim. Üçüncü gebeliğim. İlkinde devlette normal doğum yaptım. Doğumuma o gece acilde bulunan doktor ameliyatta olduğu için katılmadı, ebe yaptırdı. Yanınıza ailenizi alamıyorsunuz dışarda bekliyorlar. Yalnızlık çekiyorsunuz ama odam gayet büyük ve konforluydu pilates aletleri değişik doğuma yardımcı yardımcı spor ekipmanları falan vardı(yıl 2018) doğuma rastgele bi doktorla gireceğimi bilerek gittim. Şansıma doktor bile yoktu ama şükürler olsun herşey güzel gitti. İkinci gebeliğimde plesanta doğum kanalını kapattığı için fakülteye sevkettiler. Zar zor Mehmet Yılmazer den sıra alabildim. Sezeryan oldum doktor aşırı detaycı ve pimpirikliydi beni zaman zaman endişelendirse de doktorumdan memnundum. 2022 de sezeryan için 1000 lira ücret ödedim. Şimdi tekrar gebeyim ve devlet hastanesinde Özlem gül hanıma gidiyorum. Şimdilik gayet memnunum. Eğer bir aksilik olmazsa ve kabul ederse normal doğum tercihim. Genelde doktorlar sezeryan sonrası normal doğum önermiyorlardı ama bu sene normal doğuma teşvik için bir sürü reklamlar kamu spotları görüyorum. Bakalım yaşayıp göreceğiz. Şimdiden herkese güzel bir süreç ve pozitif bir doğum diliyorum. Allah gönlünüze göre versin arkadaşlarım.