Mhsnogzby ben 4 yıl önce doğum yaptım takipli olarak o zaman parkhayattaydı şuan kendi muayenehanesi var eşi ile birlikte ücretleri nedir bilmiyorum ama eğer durumunuz var ise parasına bakmadan mutlaka tavsiye ederim. Afyon’da değilim şuan olsaydım ikinci dogmumdada mutlta kendisini tercih ederdim.