oglumakardes Yagmurcskn bende tırsmadım değil bakalım 9 ekimde kontrole gideceğim ne diyecek çok merak ediyorum şu 10 gün nasıl geçicek
oglumakardes aysimaaa1 yüksek çıktı dimi bende ilk görünce şok oldum 4+2 de beta verdiğimde doktor 600-700 lerde falan çıkar demişti 3000 i görünce şok oldum
meryemmana oglumakardes beş 5+ lrda 1200 çıktı , sağlık ocağına doktor u gayet iyi dedi tekrarbakmadim , doktor randevusu da 1 hfta sonra umarım sıkıntı yasamyz
oglumakardes Yaa bugün geldim yine beta testi verdim 7299 cıktı iki katı diye ilerlerse şuan 12000 lerde çıkması gerekiyordu neden böyle oldu anlamadım