oglumakardes 4+2 beta hcg sonucum 3394 cıktı . Şuan 4+5 deyim sizin kaç çıktııı ???? 😊 benimki yüksek mi çıktı emin olamadım
Cekonomiiisstt oglumakardes 4+5 de 5018 çıkmıştı aynı gün keseyi gördük canım 2 kese vardı biri sağlıksız dedi 6 ekimde kalp atışı için randevumuz var bakalım
GEBES3 oglumakardes 4+3 Te 4140 cıkmıştı benimde 4+4 Te doktora gittim kese ve yolk gördü 5+1 dedi ama doktor sonra 2 hafta sonra gideceğiz 🥹
Septembersss Benim 4 haftalıkken 1715 di , ben kendime iyi diyodum ama sizin değerinizin maşallahı var 😋🤌🏻
oglumakardes Yagmurcskn bende tırsmadım değil bakalım 9 ekimde kontrole gideceğim ne diyecek çok merak ediyorum şu 10 gün nasıl geçicek
GEBES3 Cekonomiiisstt ay sizinle aynı gidiyoruz haberleşelim 7 Ekim benimde ekotnrolüm belirtileriniz falan var mı 🥹 çok korkuyor insan
oglumakardes aysimaaa1 yüksek çıktı dimi bende ilk görünce şok oldum 4+2 de beta verdiğimde doktor 600-700 lerde falan çıkar demişti 3000 i görünce şok oldum
Cekonomiiisstt GEBES3 göğüs hassasiyetim var ara ara kasık ağrım oluyor bugün baş dönmem var ilk defa 🤷🏻♀️ çok stresli ve heyecanlı bir bekleyiş 🐣 Senin belirtilerin var mı
GEBES3 Cekonomiiisstt gerçekten öyle ya 🥲 benimde göğüslerim şiş ve dokununca hafif acı var birde sık idrar var bugün de hafif baş ağrısı ve akıntı oluyor 🤗 öyle çok belirgin belirgin değil ama hepsi inşallah sağlıkla kavuşuruz 🥹
nurnur9506 4+5 im brnde yarın gidecegim aynı saglıklı devam ederse insalalh aynı zamanda dogum olcak ❤️
oglumakardes sseymamoms benim 2 gün gecikti benim normalde gecikmem olmaz 1 gün geciktiysem ertesi gün olurum . Öyle oldugum için hemen anladım hamile oldugumu
GEBES3 Cekonomiiisstt hiç bilmiyorum çok heyecanlı oluyor tedirgin oluyor kendini dinliyor sürekli yani ben öyleyim 🥲
Cekonomiiisstt GEBES3 benim de bi yanım tamamen Allah’a teslim şekilde içim çok rahat bir yanım da endişeli stresli 🥺🤷🏻♀️
GEBES3 Cekonomiiisstt aynen benimde öyle bi diyorum ki Allah verdi bu sefer sağlıkla ilerleyecek bir diyorum şundan şöyle mi bundan böyle mi kendimi yiyorum 🥹
3boysmom oglumakardes gayet güzel çıkmış balım hayırlı olsun, her beta kendine özeldir yüksek düşük diye bişey yok düzenli takip yap istersen🌸 benim 4 haftalıkken 30 çıkmıştı ikiz gebelik😂
oglumakardes 3boysmom bencede her betanın kendine has bi şeyi var bende ikiz olmasından tırstım biraz bi tane oğlum var çünkü iki tane birdn gelirse nasıl bakarım telaşına düşüyor insan