_nejla_ senos15 cok iyi biliyorum o aciyi bence en iyi gebelik belirtisi. Insallah yaniltmaz bizu bu ay 🙃
_nejla_ Cimcime30 baska seylerle ugrasiyorum filan ama yinede en kucuk bosluk aklim acaba varmi diye gidio 🤭
_nejla_ Zs3450 ben progestan fitil kullaniyorum nolur nolmaz diye bu ay o yuzden akinti takip edemiyorum
_nejla_ filikkk Mahbuss superstar_00 Neva_aydn amamoms Orkidem8 mnearkn hera33 Elfksogl Zs3450 Cimcime30 sseymamoms Lovebaby27 pembelotus senos15 2melekannesi24 Alexandra_grekova ben dayanamadim erken gebelik testi yaptim kocaman bir negatif 🤣 ya erken yada gercekten yok
_nejla_ Cimcime30 bence olur 6-10 dpo arasi yerlesme oluyomus sonucta senin suan 8 dpo filan oluo sanirim
superstar_00 _nejla_ dün vajinal akıntı sonra durdu bugun mide bulantısı ama mide problemim var ondan da olmuş olabilir ara göğüslerde hafif sızı ama nadiren.
_nejla_ Cimcime30 ama o zaman senin bat ayin 10u olmuyo mu benimde pik 24düydü bat 9 senin benden bir gun sonraymis. Senin suan dpo 6 oluyo yani yerlesme kanamasi olma ihtimali bence var
_nejla_ superstar_00 sizlama varsa yavastan belirtiler baslio demekki. Yakinda dolgunluk acimada baslarsa dahada iyi olur