_nejla_ bende pcosluyum kendi postlarımda yaşadığım durumu anlatmıştım bu ay biraz karışık ilerledi bat 4-7 arası tahminimce şuan pembe renk akıntıyla beraber lekelenme yaşıyorum 2 gündür ama regl gibi değil, yerleşme gibi görüntüsü. Adet sökmesin diye dua ediyorum test yapmak beta vermek için sabırsızlanıyorum ama beklemem lazım mecburen 🥲 yerleşme kanaması ise bu esnada beta da belli olur mu gebeliğim