hera33
Her ay doktor kontolünde yumurtlama takibi yapıldı 20 mayısta yumurtlama oldu sonrasında ise ovulason ile ben takibini yaptım ve Reglime 7 gün kala iki günde yumurtlama gibi gözüktü doktoruma sorduğumda ise yalancı yumurtlama bu tarihlerde gözüke bilir demişti bende çok fazla üstüne düşmedim ama şöyle bişey daha var o dönem de hamileymişim kontole gittiğimde sordum 7 gün kala yumurtlama gözüküyordu bunun sebebi zatem hamile olmamdam kaynalı olabilir mi diye sordum asla dedi gebeliği göstermeyeceğini söyledi maalesef düşük yaptım 2 ay oldu şimdi tekrar ovulasyon testi yapıp o şelide yumurtlamayı takip ediyorum