Deletedmom_26 hayır hayır Halil beyden aşırı memnunum kesinlikle bir daha hamileliğim olsa yine kendisini tercih ederim. Ben hastaneden memnun değilim 😊 hastanenin eksiği çok fazla. 33. Haftada bebeğimizin erken doğum riski vardı ve o zaman öğrendim ki yenidoğan yoğun bakımı bile yok. olympos hastanesine gönderiyorlar bebeği siz uncalıda kalıyorsunuz düşünsenize böyle bi hastane olabilir mi. Ya da oda sayısı çok yok diye sezeryandan sonra 24 saatte çıkarıyolarmış normalde 48 saat kalması gerekirken. Ama halil bey hem telefonla hem yüzyüze beni hep rahatlattı. sonuna kadar tavsiye ederim Halil beyi 😊