Merhaba, bende ege üniversite hastanesinde sürece başladım. Daha tüp bebek denemediler , histereskopi yaptılar. Rapora dair birsey bahsetmediler. Hiç bilmediğim için soruyorum nasıl oluyor, bu rapor niçin çıkartılıyor, özel de de ise yarıyor mu. Amh düşük sebepten dolayı başvurdum