Arkadaşlar tüp bebek için devlet desteği alabiliyorum, bunun için evrakları hazırlıyorum. Ancak tedaviye özel hastanede başlayacağım.
Tedaviye başlayacağım özel hastane indirim yapacaklarını söylediler. Ama bazı devlet hastaneleri rapor vermek yerine işlemi burada olacaksın diyormuş. yaşayan var mı.? ben Süleymaniye kadın hastalıkları ve doğum hastanesinde rapor hazırlıyorum.