Hadi erkekleri gectım anlamazlar rahatlar zaten de bu gelen kadınlarda bi zamanlar dogurdu veya dogurma ıhtımalı var hıc anlayıs yok kımsede ben olsam nasıl hıssederdım dıye sahsen ben eşim harici kımseyı gormek ıstemıyorum o halde görüp gıdecekler ne var bunda dıyenı de anlamıyorum neden ben sezaryen olmus halimle 5 dk bıle olsa strese gıreyım. Bir faydası olsa gelenın neyse. İlk dogumumda arkadaslarımız vardı hastanede bahcede bekledıler bırı kahve aldı getırdı bırı yemek getırdı bırı eksık bısey varsa aldı getırdı valla hıc kaos olmadan neye ıhtıyacınız var diye sorulmadan o kadar iyiydi ki herkesi genellemıyorum ama bazı aıleler akrabalar ayak bagından boş gürültüden baska bısey degıl sırf kan bagı var dıye de kımse kımseyı tolere etmek zorunda degıl sahsen artık bu konuların toplumca anlaşılır olmasını cok ısterdım