Ben de 8+4 teyim midem çok bulanıyor, tüm yemek ve kokulardan tiksiniyorum, kahvaltı bile yapmak istemiyorum. Kussam rahatlayacağım ama kusamıyorum da bir kaç kez midem rahatlasın diye elimle tetikleyerek kustum o kadar. Bu ne zaman geçer ya her gün ağlıyorum resmen uyanmak istemiyorum o yataktan