Bebekkuzu Selam kızlar 😍 Bugün itibariyle 9. Haftaya girdim. Geçen hafta kusmam vardı ama artık daha çok öğürme gibi oluyor. Siz neler yaşıyorsunuz bu haftadaaa
minikanne31 Bebekkuzu bende şuan 7 haftalığım bulantım var ama kizlarimdaki gibi değil yada ben öyle yorumluyorum bilmiyorum 😂😂
beyzaasenaa Bebekkuzu 9+5ten selamm 🥰 Benimde aşırı öğürmem oluyordu 2-3 gündür sabah bulantım aşırı hafifledi
aysegulk07 Bebekkuzu 9+6 yım hiç bulantı kusma halsizlik yok iyi gibiyim şu ara uykum çok geliyor sadece
Bebekkuzu minikanne31 3.🐣 daha öncekilerin cinsiyetini bilmiyorum düşük olmuştu. Bunun da henüz bilmiyorum 😍
Eren1 minikanne31 benım üçüncü ama mıdem bulanıyor yemeklerden soğudum beş kg verdm dokuz haftalığım hemen hemen mısem cok yanıyor iki kızım var yine acaba kızmıdır ama kusmqm yok ıkı kızmda da cok pis affedersiniz ne yesem cıkartıyordum
babylove_33 Bebekkuzu bende öğürme kusma hiç yok ama koku hassasiyeti var işte herşeyden tiksiniyorum
Sevgiiss Bebekkuzu biz seninle aynı gidiyoruz ben çok kusuyorum günde 7-8 defa doktor bana ne zaman istersen gel yatırayım dedi. Dün sadece 1 kez kustum ve çok telaşlanmıştım keşke hep öyle devam eğseydi bugün çok kötüyüm
Bebekkuzu Sevgiiss ay evet haftamız birebir aynı 😍 ama senin kusman çok görüyorum öyle çok zor ben bir kere bile kussam mahvoluyorum 🥹 Allah yardımcın olsun valla