1991c canım benim sakın korkma aynı şey benim başımada geldi ama doktorum bana şunu söyledi yolk sac varsa boş gebelik diyemeyiz geç döllenme olabilir dedi. Tabi benim moralim alt üst oldu 2 kimyasalım birde kürtajım var malesef. 3 gün sonra gittim yine kalp atısı hiçbirşey yok minik bir şey gözüktü büyür mü büyümezmi bilinmez dedi. Doktorumun dedipi gibi bir hafta sonra gittiğimde kalp atışıda kendiside vardı. İnşallah sendede öyle olacak gönlünü ferah tut içini sıkma ben bir hafta hergün ağladım sen yapma. Hakkımızda hayırlısı ne ise o olsun.