miniminibiri Kızımı bekliyoruz hiçbir belirti işaret bişey yok. Karnım bazen aşağıda bazen çok yukarda sizlerde durumlar ne
hayalperest2310 miniminibiri belirti mi bilmiyorum ama asagıda baya baskı var yürüyemiyorum bile karında sürekli bir sertleşme mevcut sancılar yok kızımda suni sancı almıştım hiçbir belirtim yoktu ama bunda ağrılarım çok fazla ne zaman gelir bilmiyorum yarın 39 haftalık olcm
Emelcannn miniminibiri bizde 40 haftalık olduk sancılarım kasık ağrılarım bel ağrım var karnım düştü ama gelen giden yok kızım içerde rahat sanırım 😂
busetatli miniminibiri bende aynı durumdayım 38+5 bugün ama belirti yok nst de sancı yok 40 ı bekleyip yatış yapacak doktor daha fazla beklemeye gerek gormedi kendi sancım olmazsa suni ile doğumu baslatmayi planlıyor bakalım hakkımızda hayırlısı olsun 🤲🏻
Slmshn miniminibiri ilk bebeğimi bekliyorum 38+6. Henüz geleceği yok. Moralim bozuldu . fiziksel olarak yorulduğum için gelsin diye bekliyorum ama 40 hafta dolmadan bebişlere doğmuyormuş muamelesi yapmak da haksızlık . Henüz büyüyecek günü varmış diye kendimi motive etmeye çalışıyorum
hayalperest2310 2205 aynıymışız bende beklemedeyim bende ağrılar var sancım kızım da yoktu bunda olur mu bilmiyorum
miniminibiri hayalperest2310 Benımde uzun zamandır ağrı baslı var yürüyemiyorum alt tarafım çok ağrıyor karnım sertleşiyor ama nst de 15 falan çıkıyor bu da sancı sayılmıyor ilk gebeliğin de 37de nişan geldi 39+6 da doğum olmuştu bu sefer nişan da gelmedi ne olacak bilemedim
2205 hayalperest2310 her gebelik farklı ya oladabilir benimde ilkinde hiç olmadı su gelişiyle doğum yapmıştım
Pandoraagartha Bugün 39. Haftam bebişkom hala gelmiyor ve hiçbir belirtim yok yalancı sancı bile yok. İyice stres olmaya başladım. Zaman geçtikçe sezaryen olmak zorunda kalmaktan korkuyorum ya da bebeğimin çok kilo alıp normal doğumda zorlanmaktan korkuyorum
miniminibiri Pandoraagartha Bu bebeğim çok kilo almıyor her türlü normal denerler gibi geliyor sizinde suni falan deneyebilirler ama hiçbir işaret olmaması benimde canımı sıkıyor hele bugün hiç hamile değilmiş gibi uyandım resmen
hayalperest2310 miniminibiri ilkinde suyum geldi suni almıştım öyle doğum olmuştu bu sefer en azından agrım var 😂😂😂baya dinçtim hamile olduğumu bile bilmiyordum
hayalperest2310 2205 benim de suyum gelmişti sadece sancım yoktu suniyle doğum yapmıştım yine aynı şeyler olmaz suniden azcık tırsıyorum sancım olsa da ayırt edemiyorum
2205 hayalperest2310 valla benim kendi sancımla oldu ama 12 saatte doğum yaptım 3 cm açıklıkla yatış yaptım 12 saat sürdü yani bazen suni daha iyi oluyor daha kısa sürede doğuyor.
miniminibiri hayalperest2310 Suni beni korkutmuyor ama süreci hastanede geçirmek zor gelmişti bana uzun sürmüştü sancı süreci o yüzden bu sefer sancım gelsin evde çekeyim istiyorum
hayalperest2310 2205 benim 32 saat sürdü canım açılmam da kolay olmadı ki suni nefes bile aldırtmıyordu keşke 12 saat olsa🥲
hayalperest2310 miniminibiri bende bunu istiyorum sürekli alttan muayene etmeleri Nst mafediyor insanı insanın psikolojisini bence en çok bu bozuyor
miniminibiri hayalperest2310 Evet öyle inşallah sağlıkla kolaylıkla kendi sancımızla bir avaz’da doğarlar