Merhabalar herkese ben de 2 sene önce 3 defa çatlatma yaptım ama hiçbirinde iğneden sonra ilaç vermemişlerdi. Bu sene aşılama denedik o da olmadı. Haziran ayında ilk tüp bebek denemesi yapıldı maalesef tutmadı. Rahim duvarı kalınlığı 7 mm olmamıştı ama denedik yine de. Doktorum geçen ay yine kalınlaşma yavas olduğu ve önden yumurtam büyüdüğü için bu aya erteledik. Estrofem kullanımına reglim bitmeden başladım dörder gün arayla doz arttirarak kullanıyorum kontrolm olacak haftasonu inşaallah kalinlasma olmuş ve diğer şeyler de normalse transfer icin gun belirlenecek. Ayrıntılı yazmak istedim ben araştırıyorken kimsede çok yorum bulamamıştım belki faydası olur diye düşündüm. Allah hayırlısıyla kucağımıza evlatlarimizi almayı nasip etsin inşallah