Kivircikannee Kızlar bunlara başladım dostinex i haftada iki tane alıcam sadece prolaktin biraz yüksek çıktı, kullanıp olumlu sonuç alan oldu mu , bir de yumurta hemen büyür mü 10 14. Günde önceden Letu kullanmıştım Klomen deneyelim dedi doktorum
Salihanurrr Kivircikannee dostinex kullandım bende bir ay bir kutu sadece haftada iki gün sizinde dediğiniz gibi. Ki benim prolaktin 72 falandı çok yüksekti bir ay sonra kutu bitti tekrar kan verdiğimde 6 ya düşmüştü diğer ayda hamile kaldım 🥰
Kivircikannee Salihanurrr ay ne güzel ben kullanırken hamile kalabilirim dimi doktor sorun teşkil etmedi 36 çıktı benim an o gün çok stresliydim aslında
Salihanurrr Kivircikannee çok yüksek değil hemen düşer merak etmeyin. Benim sizin iki katınızdaymış değerim bi kutuyla çok güzel düşmüşken sizin hayli hayli düşer stres yapmayın🥰
Kivircikannee Lavinyam06 baskılamadı ama sanırım Klomen inceltiyor diye estrofemi verdi yeterli kalınlığa gelmedi ama deneyelim dedi
Lavinyam06 Kivircikannee kaç mm olmuştu rahim kalınlığı Estrofemi ne kadar süre kullandırdı peki günde 2 defa mı kullandınız
1_Ozgnn Kivircikannee bu doktorlar herkese bişey veriyor ☺️ bana sadece femara çatlatma iğnesi İlk aşılamada sordum pregesteron vericekmisinz diye yok rahim kalınlığı 5 ile yaptı işlemi 2.side 7 miydi 7.5 muydu neydi öyle yaptı o zman da sordum yine vermedi sinir oldum aaaa ☺️
Lavinyam06 Kivircikannee inşallah gebelik getirsin canım rabbim emeklerimizi boşa çıkarmasın ❤️ tedavinin kaçıncı günündesin progestanı Vajinal mi al dedi Estrofeme kaç gün daha devam edeceksin
Kivircikannee 1_Ozgnn ben de o kadar doktor gittim vermemişlerdi bu doktor baştan herşeyi sağlama almak istedi bir de progestana başlıcam
1_Ozgnn Kivircikannee düşük demedi her gün kalınlaştığı için onu hiç önemsemedi ama brn mesela şey beklerdim devlette bi estradiol değerine bakılsın çatlama iğnesinden sonra yumurta sağlıklı mı değeri yüksek mi sonra yine rahim kalınlığını ölçmek için çağırmasını bekleyin beklerim progesterona bakmasını isterim yumurtama bakmasını isterim çatlamış mı kiste dönmüş mü işlemi yapıyor 14 gün seni kendinle baş başa bırakıyor .
Kivircikannee 1_Ozgnn evet doğru başta benim prolaktinime d vitaminine baktı ona göre önlem aldı ama sonra e2 ye ya da çatladı nasıl çatladı diye bakmıyor