Fenci_9 melikeesahiinn benm de son gün çarşamba 41 oluyorum başlatcaklar 2 gün boyunca dua ediyorum kendisi gelsn diye. Sancı çok az açıklık 1 cm anca. Suniyi de herkese vermiyoruz dedi ebe. Son anda sezaryene girmekten çok korkuyorum
melikeesahiinn Fenci_9 ben suniye de razıyım artık canım yaa bekledikçe stres yapıyorum 😩😩 ama dediğin gibi sancı çekip sonrası sezaryen de olursa bilmiyorum nasıl olcak 🥹 sağlıklı sıhhatli kavuşalım bebişlere inşallah
Fenci_9 melikeesahiinn Ben kendi Sancımla başladım ama bebeğin kalp atışları sancıya dayanamamış acil sezeryana alındım o kadar korkunçtu ki Allah kimseye yaşatmasın 41 + 0 daha anca doğurbildim normal dediler beklettiler sancılar öldürdü beni sadece dört santim oldu sonra bebekten dolayı aldılar
melikeesahiinn Fenci_9 ayyy canım benim çok geçmiş olsun hem de gözün aydın olsun benimde öğleden sonra randevum heyecandan karnıma ağrılar giriyor sancı falan hiç yok 😩
bartulies mervenurkoc korunmasız cinsel ilişki dene kesinlikle bide gögüs ucunu bebek emiyormuş gibi sık bırak
atesvesu melikeesahiinn gözünüz aydın olsun doğumunuz nasıl geçti Nazan hanıma takipliydiniz o mu yaptı acaba
melikeesahiinn atesvesu evet Nazan hoca yaptı iyiki onu seçmişim doktordan çok tam bir destekci güler yüzü pozitif enerjisi içimdekş bütün paniği stresi aldı nasıl başladı nasıl bitti anlamadım bile espirilerle konuşarak ameliyatı yaptı şiddetle tavsiye ederim
atesvesu melikeesahiinn çok sevindim inşallah benim de sezeryanim kolay geçer suanlik Nazan hanıma devam ediyorum çok geçmiş olsun yeniden sağlıcakla büyütün bebeğinizi 💕💕
atesvesu melikeesahiinn canım merhaba yeniden nasılsın 🫠 birşeyi merak ettim yine sana geldim sezeryan doğumda hastanede kaç gün yattın birde sezeryan ücreti ne kadardı