Ayy kızlar 39+2 ne yalancı sancı var ne gerçek sancı benim oğlanın gelesi hiç yok gibi 😂 bütün tuşlara basıyorum ama tık yok bir de iri bebek çarşamba kontrolüm var suni sancıyla başlatalım dedi doktorum dua edin nolur hepimiz sağlıkla bir avaz da kavuşalım bebişleree