Jujuu_gcl ben 2 vajinal doğum yaptım kısmetse 3.yü yapıcam ilkinde 3 ikinci de 1 dikişim oldu sadece ne sarkma ne idrar kaçırma ne oturamama ne acı sayılanların hiçbirini yaşamadım çataldan kalktığım an doğurmamış gibiydim 5-10 dk sürdü ıkınmalarla çocuklarımın doğması.Acı eşiği,çatı müsaitliği,vücut yapısı kişiye göre değişiyor.Doktorunuz yapabileceğinizi söylerse bence ilk tercihiniz olsun derim.Sezeryanın dikişi ve süreciyle vajinalin ki aynı olamaz asla bence.Birinde 7 kat deriniz kesiliyor diğerinde bir yerinize kesik atılıyor bu ikisi bir tutulamaz.Annem 8 normal doğum yapıp son kardeşimin kordona dolanması sonucuyla sezeryan olan birisi ve 8 doğumuma bedeldi o sezeryan der her zaman.İnşallah sağlıklı ve kolay bir şekilde kucağınıza alırsınız bebeğinizi 🙏🏻🥰