Jujuu_gcl ben sezaryen oldum ilkini ve şimdi yine sezaryenle devam etmek durumundayım, üçüncü çocuğu da istiyorum ve gittikçe daha riskli hale geliyormuş. Kesilip dikilen o bölge tamamen eskisi gibi olmuyor rahim kaslarında illa bir kayıp söz konusu.
Sözünü ettiğiniz şeyleri yaşayanlar var ama yaşamayanlar da bir hayli çok. Belki de daha fazla sayı olarak.
Normal doğum planlayanların hazırlıkları da ona yönelik oluyor, bazı yağlarla masajlar, hamile pilatesi, egzersizler falan güçlendiriyorlar kaslarını.
Her iki doğum şeklinin de artıları eksileri var.
Forumdaki pozitif hikayeleri okuyabilirsiniz, korku salan şeyler anlatanlara kulaklarınızı tıkayın.