emine717_ GozdeKB bence pik değil ama değerlendirebilirsin çünkü yarın pik olup ertesi güne hemen silikleşebilir üç gün üst üste xegerlendirmis olabilirsin
Cimcime30 GozdeKB pik gbı düşün degerlendır yarın yaptığın da koyulaşma olmazsa bunu pık sayarsın koyulaşırsa yarını pık sayarsın
gunes111  Canım benim adetim 15 günü başladı 20 biti sizce benim yumurtlamam ne zaman
GozdeKB emine717_ bugünü kesin degerlendiriyim mi eşimde sperm sorunu var yarın yapmasam olur mu yada bugün yapmayıp yarın mı yapayım 🥲
emine717_ GozdeKB Canım sperm sorunu varsa bugün dur oik olan ilk günü değerlendir yine bir gün boşluk bırak 3. Gün test siliklesmis ömür o günü de değerlendirebilirsin