Edaisik055 tatlı özür dilerim kötü örnek olmak istemem banada kadın doktordu kılolusun dedi ama kendı doku aylık gibi idi ve hamıle değildi bende hocam benmıyım kılolu siz iyimisiniz dedim muaneden sonra kalktım kalbı durmuştu bebeğimin ağlayarak siz hiç birşey bilmiyorsunız ben özeldekı doktoruma gidiyorum dedim kapıyı kapattım cıktım haddini bildirdim sonra kürtajımı erkek doktor nöbetçiydi yaptı okadar naif ilgilendi şakaya vurdu üzmemeye çalıştı benı ogün bugün o doktora ve yanındakı diğer kadın doktora gidene allah sabr verrsin diyorum sürekli doktor diye teıblerini mi çekeceğiz