İlk hamileliğimde 94 kilo ile hamile kaldım özel hastanede çok iyi denilen bir Dr gittim kilom yüzünden beni o kadar korkuttu ki gününü doldursan 100 kilo olsan seni doğurtmam felan dedi Dr yanindan çıkıp diyetisyende solugu nasıl aldıgımı bilmiyorum sonra durdum düşündüm bn deli miyim hem para verecem hemde bu kadının psikolojik baskısına katlanacam başka Dr arayışına girdim ve gittiğim Dr muayene olmadan önce kilolu gebelik ile ilgili bana sıkıntı yaratmayacaksanız size takipli hasta olacam dedim sagolsun ikinci gittiğim Dr bnmle o kadar güzel ilgilendi ve hastam 130 kilo bile olsa doğurtmak zorundayım felan dedi 98 kilo ile doğumumu yaptım. İkinci hamileliğimde de 97 kilo ile hamile kaldım şuan 30 haftalık hamileyim 100 kilo oldum ve devlet hastanesinde hep aynı Dr sıra alıp gidiyorum sagolsun bu Dr da o kadar iyiki kiloyu problem etmiyor kilosu olana tedavi yapmayalım mi boşuna mı yemin ettik biz felan dedi . Yani Dr değiş cnm başka Dr bul kendine emin ol hamileliğin daha güzel ilerliyor stres olmadıgında diyetisyen kontrolünde çok kiloda almıyorsun hamilelikte