yasmintkrc bu ikinci gebeliğim ilkinde de sonuna kadar kullanmıştım bildiğim kadarıyla tüm gebelere veriliyor bu ilaç sizde fazla oluyorsa doktorunuzla görüşmeniz daha doğru olur ama bende öyle bir su kaybı yaşanmadı gün içinde 3-4 litre su içiyorum zaten