yasmintkrc Hamileliğimde 16. Haftama gircem ve hala elenatal kullanıyorum. İçeriğinde bütün mineral vitamin ve OMEGA 3 var ama 400 gr folik asit de içerdiği için hamilelik sonuna kadar kullanılmasında bir sakınca olur mu?
Fuunndaaa yasmintkrc bende multivit women kullanıyorum onun içeriğinde tüm takviyeler var folik asit 400 mcg hatta dokorum günde iki kere kullanmamı söyledi
sidibal yasmintkrc doktorunuz ne dediyse onu yapın bence. Ben her gün kullanıyorum ne zararı olacak ki
Mervee09 yasmintkrc Ben doktorumu degistrmek zorunda kalinca suanki doktorum bana biraktirdi domuz yagi katkiliymis isterseniz arastirn bide gerek gormedi vitamin kullanmami
Mervee09 yasmintkrc Valla bende hic bilmiyodm doktorum söyledi hatta bu elenatalin üretici firmalarida dogrulamis arastrablirsin dedi bana gerek de yok zaten kullanma dedi bende biraktm
Jasvcl Ben 12. Haftadan beri kullanıyorum şuan 39. Haftamdayım günde 1 tane içiyorum bir sorun olmadı ama doktorunuzu dinleyin siz
Mervee09 Jasvcl Bende bilmiyodm doktorumu degistrmistm suanki doktorum söyledi üretici firmasida dogrulamis hatta katkılı oldugunu arastrabilirsn dedi bana bende bıraktm öyle diyince
umaybeng ben hamileliğimin başından beri elenatal, demir , magnezyum ve d vitamini haplarını birer tane her gün alıyorum bir sıkıntısını görmedim. kan değerlerim de iyi çıkıyor ama her doktor farklı takviye öneriyor
yasmintkrc Sena0008 ishallik yaptı mı bu ilaç.. hamileliğin başından beri ishallik yaşıyorum. Elenatal ishallik yaparmış
annila Bende aylardır kullanıyorum memnundum ancak yukarıdaki domuz katkısı yorumunu görünce chatgbtye sordum, başka forumlarda da öyle yazılmış ☹️ yarından itibaren kullanmayacağım
yasmintkrc annila chatgpt banada öyle söylentiler çıkmış ama kesin resmi bilimsel bir kanıt yok.. İstanbul da üretilmiş bazı satış siteleri (boş kapsül ) (jelatin kaynak : sığır )ifadelerini kullanıyor demiş ..