zeynepkazgann kusura bakmayın üzmek istemedim, sormak için yazdığınız belli olmuyordu çünkü, yaptırmayacağınızı yazmak için yazmışsınız gibi oldu.
Ben de aşırı tedirgin bir insanım geçişmişte de ağır şeyler yaşadığım için süreç çok ağır geçti ancak anne baba olarak bize düşen bebeğimiz için yapılması gereken bir şey varsa onun için en iyisi yapmak, gerekiyorsa önlemini almak diye düşünüyorum o yüzden yaptırsanız iyi
Olur diye düşünüyorum. İnşallah sadece güzel haberler duyarsınız 🙏🏻