zeynepkazgann
Yanlış anlamayın da madem düşünmüyorsunuz neyin başlığı bu? Yaptırmayın tabii, bence aşı da yaptırmayın çok zararlıymış diye duydum, doğumu da ebe çağırıp evde yapın derim ben.
Ben detaylı ultrasonda serviksimin kısaldığını(5 mm kalmıştı sadece) ve açılmamın başladığını öğrendim 20. Haftada, ki ne sancı ne ağrı hiçbir şikayetim yoktu sadece kontrole gitmiştim.
ayrıntılı ultrason ve fetal dna testleri normal olduğu için açılmaya rağmen riski göze alıp serklaj yapmayı kabul ettiler ve bebeğim 5 hafta daha karnımda durarak yaşam sınırına geldi. Çok şükür sağlıkla kavuştuk, ömür gibi gelen 150 gün sonunda.
Bir gün bile geciksem sancısız açılmayla bebeğimi kaybedecektim, dahası özelde takipliydim erken doğum olasılığım ortaya çıkınca en kapsamlı devlet hastanesine yönlendirildim ve bebeğim doğru ellere, doğru hastanede doğdu bin şükür. Takdir Allahtan o nasip etmese olmazdı buna şüphem yok ama o da o nasibi, bu kuluna teknoloji/tıp nimetlerini kullanmayı vesile kılarak nasip etti nihayetinde.
Dilerim zahmetsiz sağlıkla kavuşup, sağlıkla büyütün 🙏🏻