demirrleydi_ Gulbahcesi_ yok canım arada yürüyüş yapmaya çalışıyorum 3 yaş 4 aylıkta kızım var pek yürüyüş değil koşuşturmaca oluyo benim doğum belli sezaryen olacak benim
zeynepckmm demirrleydi_ ayy benim normal olavağından tarih veremiyor canı ne zaman isterse bizde 😂 bi doğuraydık iyiydi 🦭
demirrleydi_ zeynepckmm normal doğumun o yanı zor işte ne zaman gelecek belli değil sezaryende bir sıkıntı olmadığı sürece zamanı belli 38-39 gibi doğum ama sancı falan olunca veya ters bir durum daha erkene alıyolar sezaryenin o tarafı güzel zaten
Gulbahcesi_ demirrleydi_ bende su belden ıgne olayından asırı korkuyorum daha dogrusu benı cok korkuttular
demirrleydi_ Gulbahcesi_ hiç korkma inan hiç acısı yok sinek ısırığı gibi hissediyorsun o kadar zor bir şey olsa hemen hemen herkes spinal olmak ister mıydı kim ne diyosa takma onlar korkutmak dışında bir işe yaramıyor