zeynepckmm Kızlarrr günaydın benim son 40 gün kaldı. Tabi gününde mi gelir erken mi gelir bilemem 😄 sancılarım dışında bi sorun yok çok şükür sizde durumlar nedir 🤗
demirrleydi_ zeynepckmm günaydıııınnn♥️ bizimde son 44 ama doktora göre son 30 benimde kaç gündür belim ağrıyor ve kasılmaların oluyo bel fıtığım patladı patliycak sanki kontroller ne durumda iki haftada bir ya da haftada bire düştü mü sendede
zeynepckmm demirrleydi_ 2 haftaya düştü artık nst ye başlanacak Çarşamba günü, sağlıkla kucağımıza alalım çektiğimiz cefanın sefasını süreriz 🤗💖
Gulbahcesi_ demirrleydi_ benımde uygulamaya göre son 43 allah hepımıze saglıklı guzel kolay dogumlar nasip etsın cok heyecanlı
minikoglum 41 gün de bize kaldı beklerler mi bilmem günlerini ama artık çok zor olmaya başladı sürekli çiş arada sancılar çocuk içerde bıcır bıcır can yakıyor sağlıcakla dogsunlar inşallah 😀
zeynepckmm minikoglum ayy aynı benim gibi özellikle geceleri bebeğime güncelleme geliyor sanki asla durmuyor aslaa 😄
demirrleydi_ zeynepckmm amin aynen öyle bizim nstler çoktan başlandı 31.haftada başladık biz yarın kontrolüm var yine nstye girip öyle doktorun yanına gidiyorum bizim kontroller haftada bir şuan ama bu haftadan sonra değişebilir
zeynepckmm demirrleydi_ bende 34. Hafta da başladı doktorum doktordan doktora değişiyor demek ki zaten doğum kanalına da girmedi henüz bakalım Çarşamba günü ne diyecek, 36. Hafta da giderimm sonra doğururum zaten fjdjdnd
demirrleydi_ S-nur1 daha henüz bir tarih vermedi ama 38.haftada alırım dedi yarın kontrolüm var 34 hafta olucaz bir tarih belirler ya da önümüzdeki haftalara bırakır diye düşünüyorum
S-nur1 Benimde son 45 gösteriyor da tahmini olarak kaç kaldı kestiremiyorum benimde sezeryan olacak doktor tahmini bir tarih de vermedi henüz
demirrleydi_ zeynepckmm hadi inşAllah ben o haftada hastanede yattığım için erken başladı aslında nst bendede sancı falan yok bebekte doğum kanalına girmemiş zaten bakalim6bize ne zaman tarih vericek ama bir ay sonra Ekim sonu gibi alırım dedi bana
zeynepckmm demirrleydi_ ayy benim normal olavağından tarih veremiyor canı ne zaman isterse bizde 😂 bi doğuraydık iyiydi 🦭