BurcuHamza biz de park yatak aldık annem sağolsun iki üç tane nevresim takımı aldı ama standart oldukları için park yataklara göre değil ölçüleri çok büyük kıvırıp kullanmamız gerekicek ben de kıyamadım o kadar para vermiş kadın kumaşçıdan bebekler için çok çeşitli kumaşlar var onlardan beğendim nevresimi tam park yatağın ölçülerinde çarşafı biraz daha büyük diktirdim 2 şer tane de yastık 100 liraya iki takım yaptırdım kumaşı dikimi dahil çok içime sindi 😊 bence siz de diktirin