Nak nasıl bir hareket biliyor musun böyle bir yerde toplanıyormus gibi oluyordu kaymalarini hissediyordum tekme hissetmedim birde bebeğin eşi bebeğin önünde olursa hareketleri az eğer bebek önde eş arkada olursa hareketleri çok hissediliyormus ilk bebeğimde çok nadir hissettim doğuma kadar ama ikincinin maşallahı vardı ne tarafa yatsam oraya atardı tekmeleri 🤣