Nak Merhaba kızlar 16+4 teyiz hareketler için erken mi ben mi herhangi bir şey hissetmiyorum ya tam anlamıyla ilk gebeliğim acaba bir sorun mu var bulantılarım da kesildi şükür bir belirti yokmuş gibi sanki
Meridaily Nak 18. Haftadayım ben de net bişey hissetmiyorum daha. Elimi koyunca sanki minik titremeler oluyor gibi onun haricinde yok hiç. O da sürekli olmuyor yada ben öyle hissediyorum bilmiyorum. Bulantı benim de 16. Haftada kesilmişti🥹
miros3200 Nak bende 16+3 um hissetmiyorum bende canimm daha zamani var 22. haftayaa kadar hissedilurr kafana takmaa
Ahududu26 Nak bu gun 18e girdik ama henuz hissedemedim. Bide hissetmek nasil opur onu bi anlaya bilsem 😀
aryabe Nak Haftadan sonra minik çok içten bir şeyler hissetmeye başladım. Net atışını 17+2 de hissettim.
Nak Meridaily yaaaa ilk zamanlar kalp atışı gibi oluyordu 15 in sonlarına doğru ama öyle bir şeyde olmamaya başladı forumda açılan konuşmalarda hep hissediyorlar bende mi bir sorun var acaba diye düşünmüyor değilim
Meridaily Nak ben de bazen öyle düşünüyorum ya niye bu kadar gecikti acaba diye. Arkadaşım da ilk hamileliğinde 17 de hissetmiş öyle diyince daha bir aklıma takılır oldu. Bence daha zamanı var diye düşünüyorum artık🥹 bugün bir post okumuştum 19. Haftada hissetmeye başlamış biri
miros3200 Nak hafiften bir kipirti gibi bisey oluyor amaa midee gaz mi ne tam anliyamiyprum bende merak etmee ayak ayak ustunee atmislardir keyiff yapiyorlar😂
Nak Meridaily kesinlikle kişiden kişiye değişiyor ama anneler olarak hep bir tedirginiz sağlıklı olsunlarda en önemlisi o 😂
Nak miros3200 ay evet bende de ama ben bağırsak hareketi diye düşünüyorum heralde bariz belli şekilde hareket edene kadar anlamayacağım 😂
miros3200 aslinda 2. gebeligimm amaa tam olarak anlayamadim bu haftalarDA hissetmistim ilk gebeligimdee ama cok zayiftim o zaman o yuzden daha erken hissetmis olabilirim
Smyr_97 21 haftadan bildiriyorum 2. Gebeligim yeni ywni hissetmeye basladim ama hala çok güçlü tekmeler degil
Nak Smyr_97 aaaa o zaman çok çok normal forumda konuşulanlara bakınca herkes hissetmeye başlamış ondan meraklandım bende
miros3200 Nak kilo olunca gec hissediliyor canim benimde boyum 1.75 kilom 90 ilk gebeligimde 62 kiloyfummm o yuzden sabirla bekliycez
Nak Ahududu26 bende bilmiyorum işte 😂 hissediyorsam bile farkında değilim ilj gebeliğin cahilliği farklı oluyor ya 😂😂
Ahududu26 Nak her kes kelebek, cirpinti falan diyor ama o nasil oluyor iste onu bilmiyorum bende 😀 kalp atisini duyduk diyolar e o nabz degilmi diyorum 🤣 napalim ilk olunca boyle cahil oluyomus insan megerse 🤣
bsrayksl2 İlk hamilelikte daha geç hissedilir genelde 22 hafta gibi hissedilir 2. Hamilelikte 16. Haftamda titreşim kanat çırpma gibi hissetmeye başlamıştım ama bazen de hiç hissedemiyorum erken daha şuan 17. Haftadayım