momica melissa5 forumda kullananlar ama kullanmamayı destekleyenler de vardı içeriği kimyasal diye pek bi fikrim yok benim bu konuda 🙁
Papatyaaam1 geleneksel1annem sımdı bunu yazıyordum bende mıllet makyajla telefonla gırıyor doğuma ozeldemı acaba o ama sanmıyorum sunku ben geçen özelle konuştum es vs almıyoruz doğuma dedı bu ünlülerde nasıl gırıyolar
geleneksel1annem Papatyaaam1 yok bence ben ilkini de özelde yaptım hemen çıkarttıtdılar doğum anında sanırım sıkışma falan olmasın diye mi bilmiyorım da ben de şaşırıyorum öyle görünce
nilsumm momica Ben sezeryan doğum yaptım kızımda küpe ve kolyemi çıkartmadılar ama bazı hastanelerde çıkarıyorlar
demirrleydi_ momica evet herşeyi çıkartmanı istiyolar alyans dahil ben herşeyi evde çıkarıp gidiyorum
mozen Ojeyi neden çıkarttırıyorlar arkadaşlar buna çok şaşırdım kolye küpe vesaire anlıyorum sterilik açısından fakat hocayı anlayamadım acil doğum olursa hangi ara çıkartacağız
damlaatlass mozen ojeyi nabız ölçümü için istemiyorlar oje varken parmaktan nabız doğru ölçülmüyormuş 😇 kayınvalidem sağlıkçı ordan biliyorum