Bkt1052 Fadime97 merhaba canım bende aynıyım hemde gebeliğin başından beri , 22+4 üm şuan ama çok arttı çok zor başediyorum üstelik ilaçta kullanıyorum , atak henüz hiç geçirmedim atak geçirince tansiyonum çok yükseliyor
anneolmakisteyenben77 Bkt1052 benimde tansiyonum çok yükseliyor canım mesela durduk yere de oluyor benim bir anda senin de oluyor mu kafama bişey takmasam da bir anda nabzim hızlanıyor zaten fark ediyorum sonra panik başlıyor tansiyon çıkıyor senin nasıl
Bkt1052 anneolmakisteyenben77 yemekten sonra mesela ya da az birşey yorulduysam bile nabzım hemen yükseliyor , tansiyonumu ölçmüyorum o sırada ölçsem biliyorum ki panik yapacağım ve tansiyonum da yükselecek , sizin kaça çıkıyor tansiyonunuz hiç ölçtünüz mü ?
Bkt1052 anneolmakisteyenben77 bu ara tansiyona taktım kafayı , atak geçirirsem tansiyon yükselirse bebeğe birşey olursa , hep böyle varsayımlar