Fadime97 Merhabalar hanımlar 26 haftalık hamişliğim . Benim sorum bende okb anksiyete ve panik atak var ama hamileliğimde okb yani takıntılarım çok arttı kaygım çok arttı saçma sapan düşünceler doluşuyor kafama ama çok kötü ve absürt şeyler çok sinirli ve agresifim kimseye katlanamıyorum herkes saçma konuşuyor gibi . Benim gibi olanlar yorumlarda buluşalım 😭😖
Bus51 Fadime97 aynı durumdayız,ben de 1 aydır takıntılarla uğraşıyorum 3 gündür uyku yok .Bebeğime bir şey olmasından korkuyorum
Bkt1052 Fadime97 merhaba canım bende aynıyım hemde gebeliğin başından beri , 22+4 üm şuan ama çok arttı çok zor başediyorum üstelik ilaçta kullanıyorum , atak henüz hiç geçirmedim atak geçirince tansiyonum çok yükseliyor
feyzavemercimek Taramalı tüfek gibi geziyoruz etrafta, psikolojik Bi sorunum yok ama buna rağmen kaygı endişe ve abuk düşünceler var illaki, ödüm kopuyor korkudan uyuyamıyorum kabuslar vs. Sinir aldı başını gitti zaten çok zor kuzu 🌸 Allah sabır versin bize
Bus51 Fadime97 üzülmekten başka çaremiz yok,insanlar hamileliğini o kadar keyifli geçiriyorki kendime ve bebeğime çok üzülüyorum .Rabbim kolaylık versin bize de .Doktora gitmeyi düşünüyorum artık ben,Lustral falan kullananlar varmış
Fadime97 Bus51 ben gittim ama kullanmak istemedim ya çocuğa bişey olur olumsuz etkiler sağlığını diye korktum bilemedim . Ama dediğiniz gibi kullananlar varmış . Bence hamilelikte beyinde kontrol sağlayan bazı hormonlar çok yükseltiyor yada düşürüyor .çünkü aşırı sinir ve stres yüklendi bana mesela.
Bus51 Fadime97 stres ve kaygı var ben de de ,değişik takıntılar oluşuyor ,beynim bunlara zorla inandırmaya çalışıyor ,gerçekten çok zor .Size hangi ilacı yazdı?
Fadime97 Bus51 ben yazdırmadım kullanmıyorum ilaç çocuğa zararı olmasın diye doğumu beklemek istiyorum . Evet çok saçma takıntılar oluştu bende de aynen ve geçmiyor aksine artıyor ve beni kandırıyor
Bus51 Fadime97 benim de aynı ,takıntılar her hafta değişiyor ama uyku probleminiz var mı siiznde peki?
Fadime97 Bus51 evet evet var gündüzleri biraz uyuyorum ama gece iki üçden önce uyuyamıyorum ve bazen nefesim kesilerek uyanıyorum geceleri anlayamadım onu
Fadime97 Bus51 evet benim de değişiyor ve artıyor onu da anlamadım yeme bozukluğu vardı hamilelikte tavan yaptı mesela bu bir tanesi o kadarrr çok var ki yirmi tane vardır nerden geldi nasıl geldi neden geldi bilenler yazsın 😂😂
Bus51 Fadime97 hamilelikte alakalı galiba ,hormonlar tavan onunda etkisi var .Daha yeni 6 aya girdim çok var daha benim
Fadime97 Bus51 bende 26+4 aynı zamandayız her haftamız aynı olacak herhalde 😂 gerçekten de hormonların bu kadar etki edeceğini tahmin etmezdim
anneolmakisteyenben77 Fadime97 canım bence rahatlatıcı ilaç alman gerekiyor bende kullanıyorum Allah’a şükür daha iyiyim hiç bırakmadım ilacımı