Nfs_bebe_ Haftasında olan biri olarakk kızlar kaçıncı haftalarınızda ilk hareketlerini hissettiniz ? 🌸
Nfs_bebe_ azlp bende içerden pıt pıt minik balon patlar gibi hissediyorum elimi koyduğumdada hissediyorum ama herkes bağırsak hareketidir çok erken diyor
Nfs_bebe_ herseyeragmengulun bazen karnım pıtır pıtır atıyor Bebiş diyorum ama çevremdeki herkes çok erken olamaz diyo
kartanesi___ herseyeragmengulun nefes alıp verirken karnımın sol alt kısmında sertlik hissediyorum bebek mi o 18+5’iz
kubos_ Nfs_bebe_ 18 de belli belirsiz minik kıpırtılar hissetmiştim bebek mi değil mi anlayamıyordm bile 22.haftada tam anlamıyla hissetmiştim şimdi 31+3 üz maşallah yerinde durmuyor 😂😂
Nfs_bebe_ kartanesi___ benimde sol tarafımda hep bebek sertlik bazen oraya toplanıyor semsert geriliyor
Dry94_ Nfs_bebe_ 12. Hafta da hissetmeye başladım şuan 18 hafta olmak üzere karnımın üstüne kumandayı koyuyorum onu tepikliyo hareket ettiriyor kumandayı 🥰
kartanesi___ Dry94_ ilk gebelik mi? Benim ilk gebeliğim 18+5’im 17’den beri kıpırtı var ama öyle çok kuvvetli diyemem
Nfs_bebe_ Dry94_ bunu duyduğuma çok sevindim çünkü bende çok erken hissetmeye başladım şimdi oturduğumda bile durmuyor elimle çok rahat hissediyorum kimse inamıyor herkes çok erken olamaz kafasında
Dry94_ kartanesi___ hayır ikinci gebeliğim. İlk gebeliğimi de erke hissettim 15. Hafta da hissettim onu da. Bende bir kaç gündür daha net hissediyorum balık gibi kayıyor daha kuvvetli vuruyo🥰
dunyamyavrularim12 Nfs_bebe_ 14 de balık yüzer gibi hissetim çok az . 22 de net hissetim ilk gebeliğim