Hly_ygt hangi ilde yaşıyorsunuz ? Eğer İstanbul’sa Zeynep Kamil hastanesine gitmenize öneririm. Oraya başka şehirlerden bile gelenler oluyor. 2,5 yıl gebelik oluşmadı sebepsiz infertilite olarak oraya başladım ve aşılama ile hamile kaldım. Şu an 16 haftalık hamileyim. Diğer hastaneler benim için zaman kaybı oldu. Özele gittim devlete gittim. Bir tek oradan memnun kaldım.