mom28_ 2 sene bulunamadı benim canım ne eşim ne ben 3 tane iyi doktorlara gittik herşey yapıldı her gittiğimiz doktorda sıfırdan başlayarak yapıldı özel muanesü olan doktora bile hittik hepsi günün sonunda stres diyordu hatta en son hamile kalamasam bağışıklık testi yapılacaktı artık tedaviye başlayacaktım doktor vucudunu hazırla tedaviye başlayacağız 2 ay diyet yap falan dedi ben o kadar artık tedaviye odaklandım ki normal yoldan asla kalacağıma inanmıyordum tedavi için randevu aldığım hün hamile olduğumu öğrendim ama o ay hacamat olmuştum hurma kabbak çekirdeği ve probiyotik kulla ıyordum rde bağırsak sağlığıda çok önemli doktorlar genelde kadınsal sorunlara bakıyorlar ama kadınsal sorun yoksa vucutsal sorun vardır bağırsakta bunların en başında özellikle gluten geçici kısırlık yapıyor ben tamamen bırakmıştım gluteni ne nasip oldu bilmiyorum ama sonunda kalmıştım rabbim sizede nasip etsin