esraaaaaaaaaaaaaaaaaa ben oldum bu ayın başında. Ekim ayında femara kullanmaya başladım yumurtlama ilacı. Aralık ayında bitti. Bu ilacı kullanıp yumurta takibine gidiyodum, o ara da ovitrelle iğneyi temin ettik, son takibe gittiğimde doktorum yumurtalarımın büyüdüğünü söyledi ve o gün çatlatma iğnesini vurdu, bir gün sonra da aşılama oldum. Ben erken yumurtlama ve çatlama gördüğüm için doktor geç kalmamak adına bana iğneyi yaptı. Yaklaşık 5-10 dk süren ağrısız, acısız bir işlemdi, ben iğneyi doktorumun verdiği reçeteyle aldım. Küçük bi şehirde yaşıyorum dolayısıyla numune verme işlemini şehirdeki tek bi özel hastanede yaptırdı eşim bunun için de 6 bin tl kadar ücret verdik. Numune çıkınca hemen aşılama için devlet hastanesine gittik. Büyükşehirlerde ya da hastanelerde nasıl oluyor bilmiyorum ama tüm işlemleri aynı hastanelerde yaptıranlar da çok.