Rosegold benimde asilamam negatif tüp bebek için yaptırmıştım bende raporlu olması için açıkçası ilk evrak süreci biraz gel git ama sonra su gibi akıyor hepsi ard arda sık gitmek gerekiyor uzun beklemek gerekiyor ama ben binlerce hasta ellerinden geçtiği için çok daha tecrübeli olduklarını düşünüyorum teslimiyet bence tamamen olcak olan varsa özelde de olur devlettede he hassassanız duygusal anlamda özele gitmekte fayda var asistanlar bazen anlayassoz doktorla bire bir görüşmek zor vs gibi şeyler var